Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2011

Alice

Alice är en ragdoll som bor hos fodervärd, har ingen bra bild på henne men det kommer senare.Hon är nu parad och hoppas nu att det blir något av det. Hon blir 2 år i september. Hennes mamma är Dolly som bor hos mej. Nu hoppas jag på en kull med kattungar efter henne.

Nu har jag presenterat alla mina katter.

Jag är medlem i Dackekatten och är diplomerad uppfödare.Har även tillstånd från Jordbruksverket.

Jag har också en hund som heter Rex och är en labrador.Han älskar katterna och alla katterna gillar honom. Bra att ha hund för kattungarna som föds upp här har ju då hundvana från början.
Rex blir 7 år i augusti. Här kommer en bild på honom



2 kommentarer:

  1. Spännande och se hur många kattungar det blir för Alice.....
    Jag kan tänka mej att de kommer att bli så söta.
    Ragdoll , är ju en fantastiskt fin katt ras.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja Lotta du kanske redan ska tinga en

    SvaraRadera