Summa sidvisningar

onsdag 15 augusti 2012

Nu flyttar kattungarna

I dag har kattungarna börjat flytta
Bozze har flyttat till Jönköping och Bamze till Vetlanda.Jag önskar de nya ägarna Lycka till med sina katter och jag känner att dom hamnat i bra hem.visst är det lite tråkigt när de flyttar men känns skönt att veta att dom får det bra.
Baylies ska snart också flytta,dagen är ännu inte bestämd.
Bertil stannar här ett tag,för tyvärr var inte han armbågsleder helt bra,men skönt att det kollas så noga så man inte säljer en katt med något fel,för det vill jag inte.Nu får han stanna här  minst 4 veckor till,då han ska på återbesök.

Om någon är intresserad av en äldre katt,så kommer jag att omplacera någon framöver,ska man ha uppfödning så måste man förnya sig lite med någon ny honkatt och jag vill inte ha allt för många katter.Vid intresse så skicka ett mail till iaamodt@hotmail.com  Jag har ännu inte bestämt vem jag kommer att omplacera.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar