Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

Kattungarna

Nu är alla ragdollungarna  tingade.Disa flyttar till Skövde,Didrik till Växjö,Dexter till Värnamo,
Daffy till Jönköping och Dacapo till Kalmar.Jag känner att alla hem blir bra till dom och att dom kommer få det bra. Dexter och disa flyttar den 28 och 29 april.de andra tre är kvar här till 13 maj,
Jag kommer att ställa ut dem i Falköping den 12 maj,som kullklass och även inviduell bedömning,Disa kommer också dit med sin nya ägare.Känns så kul att ställa ut den här kullen och få dom bedömda.Mamma Dolly ska också ställas ut,kommer vara tryggt för småttingarna att ha mamma med.
Lördag den 21 april ska jag på utställning till Gislaved med Ingnes (cajsa Kavat) från kullen som föddes 19 aug 2011.Hon har blivit en ståtlig maine coon och hon har det så bra med sina fodervärdar,bättre kunde jag inte hitta till henne,blir så ompysslad.

Nu väntar jag på nästa kull som beräknads födas omkring 19 maj.Det är maine coon.
Det går bra att göra en intresseanmälan,skicka då ett mail till iaamodt@hotmail.com
Skriv namn och tel.nr och om det är hane eller hona som är av intresse mamma är sköldpadda och pappan är blåtabby.färgutfall blir svarttabby och rödtabby hanar.Honor kan bli svarttabby och sködpaddor men kan också bli svart,blå, eller blåtabby.det blir spännande.
dom kommer vara leveransklara i slutet av augusti.


Didrik

Bloggen kommer uppdateras med nya bilder till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar